Парадигма Образовање 3.0 као тема нових кандидатура у оквиру програма Еразмус+
Проф. др Горан Путник, редовни професор на University of Minho у Португалу недавно је гостовао на Машинском факултету у Београду, где је одржао предавање на тему: Парадигма EDUCATION 3.0 као тема нових кандидатура за финансирање пројеката у оквиру програма Еразмус+ – Принципи и импликације за методологију наставе и регулативу Машинског факултета. Парадигма EDUCATION 3.0 је квалитативни напредак у методологији наставе у односу на актуелну методологију чији напредни модели као нпр. PLE (Project Led Education) припадају још увек парадигми EDUCATION 2.0. Парадигма EDUCATION 3.0 је емергентна парадигма која значајно повећава потенцијал институције и студената и наставника за ефективно учење и тренинг студената, развој наставних ресурса, ефективност и иновацију наставних планова и програма, интернационализацију наставних активности и других аспеката развоја наставе на… опширније…