После шест недеља од увођења ванредног стања, обуставе редовне наставе на факултетима и преласка на онлајн наставу, општи утисак је да се „учење на даљину“ показало као добар метод за стицање знања. У прилог томе говори пораст интересовања и активније учешће студената у оваквом виду наставе.
О томе како су се студенти Машинског факултета снашли, предностима, али евентуалним недостацима онлајн учења, разговарали смо са студентом продеканом Николом Јокићем.
„Прелазак на онлајн наставу био је изазов и за наставнике и за студенте. Резултати анкете коју је Студентски парламент недавно спровео међу студентима показују да се настава на већини предмета одвија без проблема. Међутим, постоји простор да се квалитет наставе подигне и на виши ниво“, рекао је Никола.
Непосредно после доношења одлуке о ванредном стању, на Машинском факулету одржан заједнички састанак управе са шефовима катедри и студената о начину извођења наставе у новонасталим околностима. Тада је прецизирано да свака катедра треба да организује наставу у складу са садржајем предмета и на начин који ће студентима омогућити ефикасно стицање знања. Истовремено је договорено да ће Студентски парламент путем анкетирања испитати мишљење студената о реализацији наставе.
„До сада смо урадили две анкете. Једна се односила на целокупан наставни процес, а друга нам је помогла да сагледамо, не само на којим предметима постоје евентуални проблеми у извођењу наставе, него и изузетна залагања појединих професора да студентима што боље пренесу знање“, нагласио је наш саговорник.
Представници студената су у свакодневној комуникацији са управом Машинског факултета са којом заједно раде на решавању текућих проблема. „На предстојећем онлајн састанку са шефовима катедри покушаћемо да обезбедимо најбоље услове за студенте у датим околностима“, истакао је Никола Јокић.
(Извор: Машински факултет)