Упис студената на основу коначне ранг листе обавиће се у четвртак и петак (28.10.2021. и 29.10.2021.) од 12:30 до 14:30 часова.
Ради ефикаснијег уписа у условима пандемије ковид вирусом, молимо студенте да на време припреме следећу документацију по Конкурсу и коначан упис обаве на шалтеру 6 Службе за студентске послове.
УПИС СТУДЕНАТА КОЈИ СЕ ФИНАНСИРАЈУ НА ТЕРЕТ БУЏЕТА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ
Кандидати који стекну право на упис у овој категорији подносе:
- попуњен и потписан образац ШВ-20, а фотографију налепити на назначено место (образац ШВ-20 се може набавити у скриптарници МФ),
- две (2) фотографије формата 4,5 х 3,5 сm (једна за ШВ-20, а друга за индекс),
- попуњен и потписан индекс, а фотографију налепити на назначено место (НИКАКО НЕ ЛЕПИТИ ФОЛИЈУ),
- доказ о уплати накнаде Центру за развој каријере:
- Кандидат који је стекао право уписа, а не упише се у за то предвиђеном року, губи право на упис и уместо њега ће се уписати следећи кандидат према коначној ранг листи.
УПИС СТУДЕНАТА КОЈИ САМИ ФИНАНСИРАЈУ ТРОШКОВЕ СТУДИРАЊА (САМОФИНАНСИРАЈУЋИ)
Кандидати који стекну право на упис у овој категорији подносе:
- попуњен и потписан образац ШВ-20, а фотографију налепити на назначено место (образац ШВ-20 се може набавити у скриптарници МФ),
- две (2) фотографије формата 4,5 х 3,5 сm (једна за ШВ-20, а друга за индекс),
- попунити и потписати индекс, а фотографију налепити на назначено место (НИКАКО НЕ ЛЕПИТИ ФОЛИЈУ)
- доказ о уплати прве рате школарине за самофинансирајуће студенте:
* 240€ у динарској противвредности по средњем курсу НБС на дан уплате
5. доказ о уплати накнаде Центру за развој каријере:
- доказ о уплати дела школарине Универзитету у Београду: