Нови циклус онлајн курса „Вештине управљања каријером” – Позив студентима

Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду у наредном семестру организује нови циклус онлајн курса „Вештине управљања каријером”, чији је циљ пружање подршке студентима у успешном управљању својом каријером и активном укључивању на тржиште рада.

Курс је намењен студентима завршних година и представља идеалну прилику да:

  • истраже и препознају своја интересовања, потребе, знања, вештине и способности, као и да их повежу са захтевима савременог тржишта рада;
  • размисле о својим каријерним циљевима и креирају каријерни план;
  • примене различите методе и стратегије тражења посла;
  • науче да користите различите изворе информација о савременом тржишту рада;
  • саставе квалитетну пријаву за посао – радну биографију и мотивационо писмо;
  • и науче како да се успешно представе послодавцу на разговору за посао или праксу.

Курс ће бити одржан од у периоду од 20. фебруара до 28. априла 2023. на Моодле платформи Универзитета у Београду.

Студенти могу самостално да пролазе кроз садржај и да у време кад им највише одговара раде на задацима у оквиру повезаних тематских целина на недељном нивоу.

У периоду трајања курса, полазници имају приступ снимљеним предавањима, задацима и бројним материјалима који ће ангажовати и унапредити њихове вештине управљања каријером.

Подршка и повратна информација водитеља курса је планирана и кроз онлајн консултације и онлајн састанке, а у завршници курса планирано је окупљање учесника у Ректорату, реализација једне радионице и упознавање полазника са представницима одабраних компанија са којима се реализује дугогодишња сарадња.

Пријављивање се врши се попуњавањем кратког регистрационог формулара на https://forms.gle/gwEyUoGsgBvvJufv8). 

Осим основних података (име и презиме, мејл адреса, факултет…), неопходно да полазници пошаљу и свој тренутни CV на чијем ће усавршавању радити током курса.

Рок за слање пријаве је 20. фебруар 2023. до 8 сати ујутру.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.