У складу са Одлуком o проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије, Машински факултет је донео низ мера о раду служби у наредном периоду:
- Секретаријат Факултета радиће сваког радног дана од 10 до 14 часова.
- Служба рачуноводства и финансија радиће од 10 до 14 часова. Сва плаћања добављачима обављаће се уторком и четвртком. Обрачуни и исплате зарада, ауторских хонорара и исплата по другим уговорима вршиће се редовно.
- Магацин ће од 16. до 20. марта радити од 10 до 14 часова, а од наредне недеље ће радити средом од 10 до 14 часова.
- Служба за јавне набавке ће обраду и реализацију рачуна вршити уторком и четвртком од 10 до 14 часова.
- Служба ФТО ће радити по уобичајеном распореду рада. Капија у дворишту Факултета биће затворена и сва улазна врата из дворишта закључана.
Појачане мере безбедности су на снази као и праћење даљих утпутстава од стране државних органа. Улазак у зграду биће омогућен само запосленима Факултета уз обавезно уписивање на портирници Факултета.
Најстрожије се забрањује улазак свим запосленима, који су боравили у критичним подручјима, захваћеним корона вирусом Covid-19, у складу са мерама Владе Србије.
- Центар за информационе технологије Факултета радиће радним данима од 10 до 14 часова. (mreza@mas.bg.ac.rs)
- Фотокопирница Факултета неће радити до даљњег.
- Скриптарница Факултета неће радити до даљњег.
- Библиотека Факултета неће радити до даљњег.
Служба одржавања зграде извршила је комплетно чишћење зграде и врши редовну дезинфекцију простора.
Редовна комуникација са запосленима одвијаће се електронском поштом и путем мобилних телефона.