УПИС ШКОЛСКЕ 2020/2021 ГОДИНЕ НА ОАС И МАС

Упис у електронску евиденцију за школску 2020/2021. годину обавиће се у периоду 21.09. – 05.10.2020. године

За финансирање на терет буџета РС у школској 2020/2021. години потребно је да су студенти остварили најмање 48 ЕСПБ бодова у школској 2019/2020. години и да се налазе у оквиру квоте за финансирање на терет буџета РС (Члан 103. Закона о високом образовању).

 

ПРЕ УПИСА СТУДЕНТИ СУ У ОБАВЕЗИ ДА ПРЕКО СТУДЕНТСКОГ СЕРВИСА:

  • провере да ли су им све оцене унете у студентском сервису,
  • провере да ли су регулисали своја финансијска задужења према Факултету,
  • уколико студент има потребу за решавање предметне молбе (1-4), исту треба да поднесе и да молба буде

решена ¹⁾,

  • све неправилности које примете морају пријавити Служби за студентске послове на мејл адресу ssp@mas.bg.ac.rs

како би биле благовремено исправљене.

 

Посебни случајеви уписа:

ОАС

Студенти који су први пут уписали прву годину студија школске 2017/2018. године, а који су у школској 2019/2020. години били у статусу финансирања на терет буџета РС треће године, задржавају право финансирања на терет буџета РС и у школској 2020/2021. години (члан 103 Закона о високом образовању).

МАС

  1. Студенти који су први пут уписали прву годину студија школске 2018/2019. године, а који су у школској 2019/2020. години били у статусу финансирања на терет буџета РС друге године, задржавају право финансирања на терет буџета РС и у школској 2020/2021. години (члан 103 Закона о високом образовању).
  2. Студенти који су у току израде Мастер рада и планирају да га одбране најкасније до 12.10.2020. године, не уписују се у школску 2020/2021. годину. У случају прекорачења наведеног рока, поступају по наведеној процедури уписа у школску 2020/2021. годину.

 

ПРОЦЕДУРА УПИСА СТУДЕНАТА ОАС И МАС У ВИШЕ ГОДИНЕ СТУДИЈА

Имајући у виду неповољну епидемиолошку ситуацију и обавезу да сачувамо здравље студената и особља Факултета, упис студената у наредну школску годину ће се обавити у два корака:

 

  • електронска пријава за упис године, и
  • физички долазак студената на Факултет, када ће се обавити поступак овере индекса, потписа анекса уговора о финансирању, предаји доказа о обавезним уплатама и остале активности за које је непоходно физичко присуство студента.

 

ПРОТОКОЛ УПИСА:

  1. Студент је дужан да приступи студентском сервису и из менија са леве стране изабере опцију „пријава за упис“. Биће му приказани елементи уписа у нову школску годину на основу актуелних података о току студија и положених испита. На тој страни попуњава социо-економске и остале потребне податке и кликом на дугме потврђује да жели да се пријави за упис.

 

  1. Након 48 сати од слања пријаве за упис, студент је у ОБАВЕЗИ да на студенстком сервису провери податак о уписаној школској 2020/2021. години из електронске евиденције и статус финансирања. Уколико студент има примедбе може их проследити Служби за студентске послове на мејл ssp@mas.bg.ac.rs Примедбе ће бити размотрене и одговор на примедбе достављен студенту.

 

  1. После обављеног уписа у електронску евиденцију, студенти преко студентског сервиса, у периоду за:

ОАС –  ПОНЕДЕЉКА 05.10. – СРЕДЕ 07.10.

МАС – УТОРАК 13.10. – СРЕДА 14.10.

бирају предмете које желе да им буду додељени у школској 2020/2021. години. Бирaњe прeдмeтa нa студeнтскoм сeрвису нe знaчи и aутoмaтску дoдeлу тих          прeдмeтa студeнту. To je сaмo списaк жeљeних прeдмeтa студeнтa, a тeк пo oбрaди искaзaних жeљa студeнту ће бити дoдeљeни прeдмeти зa шкoлску       2020/2021. годину Студент је дужан да провери додељене предмете. Студент се може обратити Служби за студентске послове на мејл ssp@mas.bg.ac.rs за појашњење свих недоумица.

  1. Након уписа у електронску евиденцију у школску 2020/2021. годину и доделе предмета, обавиће се други корак уписа по објављеном распореду, тј. физички долазак студената на Факултет. Том приликом обавиће се и потписивање анекса уговора о финансијском задужењу за шк. 2020/2021. годину, што значи да студент тада мора да има код себе:
  • Индекс,
  • уплатница Универзитету у Београду – Центару за развој каријере и саветовање у износу од 120 динара, коју уплаћују сви студенти на жиро рачун Машинског факултета број 840-1876666-10, модел 97, са позивом на бр. 127, сврха уплате: “Центару за развој каријере и саветовање“ (Ценовник студија и услуга при студирању на Машинском факултету), https://www.mas.bg.ac.rs/studenti/placanja
  • уплатница Универзитету у Београду, као део школарине, у износу од 1.000 динара, коју уплаћују само самофинансирајући студенти, на жиро рачун Машинског факултета број 840-1876666-10, модел 97, са позивом на бр.136, сврха уплате: “Допунски део школарине за самофинансирајуће студенте УБ“. (Ценовник студија и услуга при студирању на Машинском факултету), https://www.mas.bg.ac.rs/studenti/placanja
  1. Студенти који имају жељу да им се додели додатни број ЕСПБ, тек након уписа у електронску евиденцију у школску 2020/2021. годину и доделе предмета, имају могућност подношења молбе (5), али само оних предмета који нису испунили квоту (дозвољени број студената на предмету). Студенту ће бити додељен додатни број ЕСПБ само по решењу молбе Комисије за ОАС/МАС. Након 48 сати од пријема обавештења да је молба решена, студент ће добити обавештење о термину доласка на шалтере Службе за студентске послове када ће обавити доделу додатних ЕСПБ по решењу молбе (5). Том приликом обавиће се и други корак уписа као што је наведено у тачки 4.

 

¹⁾ ПОДНОШЕЊЕ МОЛБЕ:

Подношење молби ТИПА 1-4 обавиће се у периоду ПОНЕДЕЉКА 21.09. – ПЕТКА 25.09.2020. године

 Подношење молбе типа 5 обавиће се у периоду

за ОАС: ПЕТАК 09.10. – ПОНЕДЕЉАК 12.10.2020. године

за МАС: ЧЕТВРТАК 15.10. – ПЕТАК 16.10.2020. године

  • Одговарајући образац молбе студент може да преузме са сајта факултета на страници https://www.mas.bg.ac.rs/studenti/start Обрасци су у pdf. формату и треба их електронски попунити.
  • Електронски попуњен одговарајући образац молбе са скенираном пратећом документацијом студент треба да упути САМО И ИСКЉУЧИВО са свог фaкултeтског мejл нaлoгa на адресу molbe@mas.bg.ac.rs . Под „subject” треба наведести број индекса – тип молбе. Молбе послате са мејл адреса које нису званично додељене од стране Факултета, неће се узимати у разматрање.

Moгућe je пoдeсити мejл клиjeнтe прeмa упутству нa стрaни https://www.mas.bg.ac.rs/servisi/email-za-studente .

Зa слaњe мejлoвa мoгуће je кoристити и webmail нa стрaни https://webmail.studenti.mas.bg.ac.rs/

Кoрисничкo имe и лoзинкa зa приступ мejл сeрвису исти су кao и зa приступ студeнтскoм сeрвису.

Са мејл налога molbe@mas.bg.ac.rs студент ће бити обавештен o пријему молбе и да је молба узета на разматрање као и о њеном решењу. По добијању мејла са решењем молбе студент ће добити смернице о даљим активностима којих треба да се придржава ради правилног уписа.

Напомињемо да студенти при овери индекса и потписивања анекса уговора о финасирању, на увид треба да донесу оригинална документа која су скенирали и доставили уз молбе.

НАПОМЕНА: У случају да студент прилаже молбу Продекану за наставу (1-3) и Продекану за финансије (4) и Комисији за ОАС/МАС за додатни број ЕСПБ (5), студент мора послати одвојене мејлове. Мејлови у којима се налазе више типова молби неће се узимати у разматрање.

ТИП МОЛБЕ :

  1. МОЛБА ПРОДЕКАНУ ЗА НАСТАВУ за статус МИРОВАЊА у шк. 19/20.г. (Члан 100 Статута БУ)

Електронки попунити сва поља у ОБРАСЦУ БР.1, а у пољу „образложење студента“ навести текст молбе. Уз електронски попуњен образац у прилогу мејла треба доставити скенирану пратећу документацију наведену на овом обрасцу. Образац молбе и скенирану документацију треба послати у pdf. формату. Величина послатих прилога не може прелазити 15 MB.

  1. МОЛБА ПРОДЕКАНУ ЗА НАСТАВУ ЗА ПРОДУЖЕТАК СТАТУСА СТУДЕНТА у шк. 2020/2021.г. ( Члан 101 Статута БУ)

за ОАС је ОБРАЗАЦ БР.1оас, за МАС је ОБРАЗАЦ БР.1мас, а за ДАС је ОБРАЗАЦ БР.1дас. У одговарајућим обрасцима електронки попунити сва поља и уз попуњен образац у прилогу мејла треба доставити скенирану пратећу документацију наведену на овом обрасцу. Образац молбе и скенирану документацију треба послати у pdf. формату. Величина послатих прилога не може прелазити 15 MB.

  1. МОЛБА ПРОДЕКАНУ ЗА НАСТАВУ за ИСПИС/повни УПИС у шк. 2020/2021. г. (за студенте који губе статус студента у школској 2020/2021.г. или су раније тај статус изгубили)

Електронски попунити сва поља у ОБРАСЦУ БР.1а, а у пољу „образложење студента“ навести текст молбе. Уз електронски попуњен образац у прилогу мејла треба доставити скенирану пратећу документацију наведену на овом обрасцу. Образац молбе и скенирану документацију треба послати у pdf. формату. Величина послатих прилога не може прелазити 15 MB.

  1. МОЛБА ПРОДЕКАНУ ЗА ФИНАНСИЈЕ

Молба које се упућују ПРОДЕКАНУ ЗА ФИНАНСИЈЕ је за регулисање НЕИЗМИРЕНИХ ДУГОВАЊА у школској 2019/2020. години. Електронски попунити сва поља у ОБРАСЦУ БР.2 а текст молбе треба навести у пољу „образложење студента“. Уз електронски попуњен образац у прилогу мејла треба доставити скенирану пратећу документацију наведену у тачки бр. 6. овог обрасца. Образац молбе и скенирану документацију треба послати у pdf. формату. Величина послатих прилога не може прелазити 15 MB.

  1. МОЛБЕ које се упућују КОМИСИЈИ ЗА ОАС/МАС за додатни број ЕСПБ у шк. 20/21.г. (односи се на посебно успешне студенте, члан 111 Статута БУ)

Електронски попунити сва поља у ОБРАСЦУ БР. 3, а у пољу „образложење студента“ навести тражене податке. Електронски попуњен образац молбе треба послати у pdf. формату.

Посебно: Молимо студенте да се придржавају протокола и календара

НАПОМЕНА: ова процедура уписа не односи се на студенте ОАС-а или МАС-а који су први пут уписани у прву годину у школској 2020/2021. години.

 

 

поделите...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Bookmark the permalink.

Comments are closed.