Зашто је Машински факултет у Београду једна од најбољих образовно-научних институција и зашто су инжењери које одшколује најтраженији у земљи, па и шире, сазнаћете уколико погледате најновију емисију Сат плус на РТС-у и ексклузивну репортажу о првом српском супераутомобилу „raw“ од 280 КС.
Реч је о првом правом спортском аутомобилу у Србији. И не само то. Ово возило, како се наводи, моћи ће да се хомологује и региструје за вожњу по путу. Креирали су га млади стручњаци Центра за моторна возила Ауто-мото савеза Србије. Међу њима су и четворица инжењера са дипломом Машинског факултета у Београду – Трифун Миличевић, Раде Зечевић, Милан Царан и Милош Нинковић. Занимљиво је да су сва четворица некадашњи чланови првог српског Формула Студент тима „Тенфор Друмска Стрела“. И остатак екипе чине, углавном, некадашњи и актуелни чланови Друмске Стреле. То на најбољи начин говори о значају тог студентског пројекта.
О томе шта је подстакло Центар за моторна возила АМСС да ради на развоју и изради једног таквог аутомобила, за Сат плус је говорио директор те компаније, господин Милан Божић. Напомињући да у саставу тог центра ради више од стотину инжењера и 12 доктора наука, он је рекао да та фирма у технолошком смислу представља једну од најачих компанија у региону, па и шире.
„С друге стране, имамо и Машински факултет у Београду који је једна од најбољих научних институција у земљи. Машински факултет производи изузетно добре инжењере, а ми као фирма помажемо Формули Студент, њиховом пројекту. Из те масе јако добрих студената за себе бирамо најбоље инжењере“, рекао је, између осталог, господин Божић.
Емисију Сат плус и репортажу о првом српском супераутомобилу и његовим креаторима можете погледати у наставку: