Тимски стартап за студенте Мастер 4.0 програма

За студенте првих генерација мастер 4.0 програма биће организован јединствени „Тимски стартап пројекат“ у оквиру којег ће се студенти упознати са свим аспектима развоја стартап компанија, групама стејкхолдера који чине екосистем у којем се компаније развијају, као и са важним појмовима везаним за стартап компаније и њихов рад.

Током десет недеља, колико курс траје,  студенти ће имати прилику да уче од великог броја експерата и раде на развоју своје идеје са успешним домаћим стартап предузетницима.

Програм је припремљен у партнерству са Удружењем младих привредника Србије, које већ више од седам година успешно ради на оснаживању младих предузетника у Србији.

Кроз осам модула студенти ће имати прилику, не само да стекну знања потребна за вођење стартапа, него и да научено примене у пракси, кроз симулацију реалних ситуација у којима се налази тим који покреће стартап. Сваком тиму биће додељен и ментор са искуством из индустрије, који ће кроз посебне сесије помагати тиму у развоју идеје и у припреми за завршни догађај, на коме ће бити представљени студентски стартап пројекти.

Студенти који желе да се пријаве на овај бесплатан програм требало би да попуне кратак упитник који се налази на следећем линку.

Уводни догађај заказан је за 17. март од 18 часова. Том приликом биће представљени курс и начин рада, а у разговору са неким од најуспешнијих српских стартап предузетника студенти ће се бити у могућности да се ближе упознају са темама којима ће се бавити током курса „Тимски стартап пројекат“.

Претходна припрема за учешће на програму није потребна, али je пожељно да студенти размисле о идејама за стартап на којима би радили. Са својим колегама могу образовати тимове и пре почетка програма, а свакако ће бити повезани у тимове током програма.

У наставку можете погледати Календар активности и Листу предавача. Такође, календар свих активности можете погледати и овде и директно додати све активности у свој Google Calendar (кликом на +GoogleCalendar дугме у доњем десном углу). За све активности користиће се Zoom платформa.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.