Парадигма Образовање 3.0 као тема нових кандидатура у оквиру програма Еразмус+

Проф. др Горан Путник, редовни професор на University of Minho у Португалу недавно је гостовао на Машинском факултету у Београду, где је одржао предавање на тему: Парадигма EDUCATION 3.0 као тема нових кандидатура за финансирање пројеката у оквиру програма Еразмус+ – Принципи и импликације за методологију наставе и регулативу Машинског факултета.

Парадигма EDUCATION 3.0 је квалитативни напредак у методологији наставе у односу на актуелну методологију чији напредни модели као нпр. PLE (Project Led Education) припадају још увек парадигми EDUCATION 2.0. Парадигма EDUCATION 3.0 је емергентна парадигма која значајно повећава потенцијал институције и студената и наставника за ефективно учење и тренинг студената, развој наставних ресурса, ефективност и иновацију наставних планова и програма, интернационализацију наставних активности и других аспеката развоја наставе на институцији. Опсег примене принципа, и инструмената, парадигме EDUCATION 3.0 често је директно повезан и са захтевима за адаптације, и иновације, постојеће регулативе институције у питању.

Циљ предавања био је упознавање колектива Машинског факултета са принципима и праксом парадигме EDUCATION 3.0, са могућим импликацијама на тренутну праксу и регулативу наставних активности, и као увод за отварање разговора у контексту будућих заједничких кандидатура за финансирање пројеката у оквиру програма Еразмус+.

(Извор: Машински факултет)

Bookmark the permalink.

Comments are closed.