Процедура избора предмета, обраде, пријава рекламација и формирање уговора о школарини
1. Студенти треба да изврше избор предмета на студентском сервису до недеље 16.10.2016. године до 24 h.
2. Након избора предмета биће извршена додела предмета сваком студенту и сваки студент ће моћи “видети” додељене предмете у свом електронском индексу. Спискови додељених предмета биће објављени на сајту МФ у понедељак 17.10.2016.године.
3. Студенти који нису могли из оправданих разлога да исправно изврше избор предмета, моћи ће да евентуалне исправке и избор предмета обаве директно на шалтерима Службе за студентске послове у уторак 18.10. и среду 19.10. 2016.год. од 9 h до 15 h.
4. Такође и студенти који се накнадно упишу, као и студенти којима је одобрено одлуком Продекана за наставу, да могу да изаберу предмете преко предвиђене квоте, то ће моћи да обаве на шалтерима Службе за студентске послове у уторак 18.10. и среду 19.10. 2016.год. од 9 h до 15 h.
5. Сви самофинансирајући студенти и буџетски студенти који упишу предмете преко квоте, морају да попуне и закључе Уговор о финансирању (2 примерка) са Машинском факултетом.
6. За евентуално умањење школарине, студенти достављају Служби за студентске послове, Образ о испуњеним предиспитним обавезама, у којем су професори својим потписима потврдили да су студенти испунили обавезе.
Издвајамо…
-
Стручна посета студената компанији Југоимпорт СДПР
-
Софтверски алати у бродоградњи: За сигурну и ефикасну пловидбу
-
Свечано отворен Иновациони инкубатор Машинског факултета
-
Посета предузећу White Rook доо у Ковачици
-
Свечано отварање Иновационог инкубатора Машинског факултета – 16. април, 13 часова
-
Проф. др Владимир Поповић: Машински факултет – сигуран посао и извесна будућност
-
Студенти Машинског факултета у стручној посети Крушику
-
Др Тамари Бајц и асистенту Александру Јокићу награда за најбољи научни рад
-
Категорије
Календар вести