Ново доба тражи нови концепт у образовању

Убрзани технолошки развој и све заступљенији програм Индустрија 4.0 намећу потпуно нов приступ у образовању – првенствено инжењера. Савремени инжењерски проблеми су мултидисциплинарне природе и захтевају нови сет вештина и компетенција. Образовање које, у том смислу, не прати технолошки развој не води напретку. Да би убрзала властити развој и ухватила корак са светом и Србија мора више пажње да посвети унапеђењу квалитета у образовању, сагласили су се учесници првог у низу састанка, који је на ту тему, са директорима гимназија и средњих стручних школа у Србији, организовао Машински факултет у Београду. Скуп је замишљен као промоција Машинског факултета с основним циљем да се потенцијалним студентима, садашњим средњошколцима приближе студије машинског инжењерства, које у контексту савремених технолошких кретања добија нову димензију.… опширније…